Administracja samorządowa
zapisz się
Czas trwania:
2 semestry
Tryb studiów:
niestacjonarny
Liczba godzin:
170 godziny
Opłaty:
1950 zł / sem.
Dlaczego warto?
Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy z zakresu nauk prawnych, zarządzania oraz społecznych i gospodarczych aspektów funkcjonowania jednostek samorządu lokalnego, wzmocnienie kompetencji zawodowych oraz praktycznych umiejętności uczestników w zakresie nowoczesnej administracji, prawa i procedur administracyjnych w tym dotyczących procesu decyzyjnego i legislacyjnego, zasad oraz metod zarządzania, ewaluacji podejmowanych działań, a także zarządzania zasobami administracji (ludzkimi, materialnymi i finansowymi).
Podczas studiów uczestnik otrzymuje niezbędny zasób wiedzy prawniczej, administracyjnej i menedżerskiej w połączeniu z konkretnymi umiejętnościami zawodowymi w administracji samorządowej, przede wszystkim w zakresie organizowania działalności lokalnej poprzez zarządzanie zarówno istniejącym mieniem samorządowym, jak i w obszarze programowania rozwoju lokalnego.
Co możesz robić po studiach?
Program studiów
Warunkiem ukończenia studiów jest czynny udział w zajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy. Studia kończą się egzaminem końcowym w formie testu. Liczba punktów ECTS, którą student musi uzyskać na studiach podyplomowych wynosi co najmniej 30. Program studiów podyplomowych nie przewiduje seminarium dyplomowego i pracy dyplomowej.
W programie
Mając na uwadze indywidualne podejście do słuchaczy zastrzegamy prawo do wprowadzania zmian programowych stosowanie do profilu zawodowego słuchaczy ich przygotowania merytorycznego oraz preferencji. Zmiany mogą dotyczyć max. 20% treści programowych.
Kadra
Studia podyplomowe Administracja samorządowa realizowane w naszej Uczelni mają profil praktyczny. Oznacza to, że wykładowcy legitymują się nie tylko wysokimi kwalifikacjami naukowo-dydaktycznymi, ale także odpowiednim doświadczeniem zawodowym, zdobytym poza sektorem szkolnictwa wyższego. Wśród prowadzących zajęcia spotkacie Państwo m.in. osoby kierujące organami administracji publicznej, urzędników z długoletnim stażem, samorządowców, adwokatów, radców prawnych, czy też przedsiębiorców. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie gotowym, aby przekazać Państwu praktyczny zestaw informacji potrzebny do profesjonalnego i skutecznego radzenia sobie w pracy administracyjnej.
Opłaty za studia
Stałe czesne – elastyczne płatności, atrakcyjne zniżki
Wybierając studia podyplomowe w PANS we Włocławku zyskujesz pewność, że wysokość czesnego nie zmieni się przez cały okres trwania studiów bez względu na formę płatności. Czesne możesz opłacać jednorazowo za cały tok studiów lub rozłożyć na płatność semestralną lub ratalną (8-miesięczną lub 12-miesięczną w przypadku studiów 3 semestralnych). Dzięki temu możesz decydować w jaki sposób chcesz planować swoje wydatki na studia.
Zniżki
30% - w przypadku
podjęcia nauki równocześnie na dwóch rodzajach studiów podyplomowych (30 %
wartości opłaty niższej jednego rodzaju studiów)
20% - dla
absolwentów PANS we Włocławku
10% - dla osób
skierowanych przez zakład pracy (minimum 3 osoby z jednego zakładu pracy)
10% - w przypadku
dokonania jednorazowej wpłaty za cały tok studiów
* oferty i zniżki nie łączą się
Rekrutacja
- to prostsze niż myślisz
Uczestnikiem studiów
podyplomowych może być osoba, która posiada kwalifikację pełną co najmniej na
poziomie 6 uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki (wykształcenie
wyższe - ukończone studia I lub II stopnia) oraz spełnia wymagania rekrutacyjne
określone w programie studiów podyplomowych.
Warunkiem uruchomienia studiów podyplomowych jest zebranie grupy min. 15 uczestników.
Wymagane dokumenty
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe wygenerowane z systemu IRK,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, oryginał do poświadczenia kserokopii (ewentualnie zaświadczenie zdaniu egzaminu dyplomowego. W takim przypadku kandydat ma obowiązek złożyć kopię dyplomy w terminie określonym przez Centrum Studiów Podyplomowych).
Warunki rekrutacji
O przyjęciu kandydata decyduje kolejność zgłoszeń. Kandydaci zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów. Przystąpienie do studiów podyplomowych uwarunkowane jest zawarciem umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne świadczone przez Uczelnię.